сряда, 24 ноември 2010 г.

Спомени от старите тетрадки: Карамелизирани ябълки за една неочаквана покана

Ако сте запален кулинар и редовно сърфирате из интернет пространството в търсен на нови и интересни вкусове, със сигурност сте се натъкнали на блога на Ева Тонева. Виртуозното майсторство, с което приготвя храната е в акомпанимента на невероятни и изящни снимки. Поканата, която получих от нея, за гостуване в блога, искрено ме зарадва. Изборът на рецепта беше абсолютно спонтанен и ми хрумна в мига, в който прочетох имейла. Карамелизирани ябълки



Това е едно от онези вълшебства, които помниш цял живот и грижливо пазиш увити в спомени от детството.


 Носят някаква особена празнична атмосфера около себе си.


Мирисът на карамел, ябълки и канела се настани за няколко часа в нас, докато правих малките бижута:)




Красотата на всеки празник се крие в трескавите приготовления преди това:) На мен изведнъж ми стана много предколедно, улисана карамеленото начинание:)


Горещо ви ги препоръчвам тези карамелизирани ябълки за предстоящите празници! Задължително ще внесат приповдигнато настроение и колорит на трапезата:) Не са никак трудни за приготвяне и ако вече съм успяла да ви убедя, заповядайте при Ева да научите и рецептата: http://www.evatoneva.com/index.php?option=com_content&view=article&id=264:candiedapples&catid=15:gosti&Itemid=14



20 коментара:

  1. Леле, Лулу, такъв гланц си им докарала! Много ми харесва подходът ти да запазиш натуралното усещане, като добавиш дръжка от естествена пръчица. Признавам си, че и аз имах идея да правя подобни и чакам доставка от няколко кг. ябълки от една овощна градина.

    ОтговорИзтриване
  2. Руми, искам още веднъж да ти благодаря за приетата покана, невероятната рецепта, чудесните снимки и споделените приятни детски спомени!
    Благодаря ти и за приятните емоции, които съпроводиха гостуването ти при мен!
    Желая ти от сърце нестихващо вдъхновение, безброй читатели и успехи във всяко начинание!
    Сърдечни поздрави и пожелания за безброй усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  3. They are so pretty!! I have always found these little apple confections tempting but haven't been able to find them here. will have to hunt for Christmas :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудно, чудно :) Значи не само на мен ми е коледно и не избързвам изобщо. Рецептата идва точно навреме, за да бъде вписана в планираното меню. Много са красиви, Lulu. Чудя се дали ще ги ядем, или само ще ги гледаме :)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни са, Лулу! Поздравления и за гостуването при Ева :)

    ОтговорИзтриване
  6. страхотни снимки,така добре изглеждат...страхотно ..чак усетих аромата

    ОтговорИзтриване
  7. Истински ли са, Лулу? Нереално красиви!
    Вписваш се идеално при Ева - и как иначе - като и двете сте си виртуози!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Eва, удоволствието беше изцяло мое!
    Кали, ако щеш ми вярвай, ама чак сега обърнах внимание, колко лъскави са станали:)))))
    Asha, thank you! They are really just for Christmas!
    Рос и за двете стават, но като декорация са много ефектни:))))
    Еoc,Mariya,Addii благодаря!
    Ивейн, не знам дали са истински, обаче след набезите на хлапетата, цялата къща е в карамел:)))) Само дето по тавана няма:)

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни. Толкова са красиви, че бих си ги "консервирала" да ми красят къщата за цяла година. Прекрасно вдъхновение. Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  10. Radostina, благодаря! Между другото съм голям фен на блога ти и го посещавам често, като страхотен източник на вдъхновение и идеи:)

    ОтговорИзтриване
  11. Както винаги си брилянтна в снимките, много естетичен и симпатичен подход за представяне на тези гланцирани и вкусни ябълки.:))))
    Поздравявам те за гостуването!:))

    ОтговорИзтриване
  12. Прелестни са, Лулу! Много обичам ябълки, а спомням си че тези карамелизираните от детските ми години бяха така вкусни.
    А снимките са страхотни, особено ми легна на сърце тази с блещукащите на заден план златисти светлинки.
    Поздравления за гостуването, сайта на Ева е много хубав.
    Прекрасен утрешен ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  13. Стигнах и дотук, ама що ли влизам, като знам, че ще остана без дъх?
    Прекрасни снимки, аранжировка и не на последно място рецепта. С удоволствие бих захапала няколко ябълки (не едновременно, де :))

    ОтговорИзтриване
  14. От момента, в който видях тези ябълки не мога да се отлепя от екрана! Толкова изкусително и вкусно изглеждат....

    ОтговорИзтриване
  15. Страшно красиво и много Коледно и уютно! На снимките не мога да се нагледам, за рецептата да не говорим! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Като ги гледам, искам веднага да ги направя! Всяват желания, спомени и мечти! Хубав уйкенд!

    ОтговорИзтриване
  17. Неотдавна по-малкият ми син /има-няма22год./ се завърна от някъде, криейки нещо зад гърба си.По грейналите му очи разбрах , че не носи шоколадови трюфели , или бутилка вино. Когато ми поднесе лъскавата карамелизирана ябълка и аз засиях.

    Лулу , благодаря ти , че съживи спомена !
    Като гост на Ева внесе в чудното и местенце топлина , уют и аромат на есен.

    ОтговорИзтриване
  18. Олеле, като ги видях тези ябълки и толкова смесени чувства изпитах..
    Първо една голяма доза носталгия по детството, панаирите и десетките карамелизирани ябълки, които ядяхме.
    Второ, една лека доза завист за невероятните снимки, които си направила! Стайлинг, обработка, всичко е повече от прекрасно!
    И трето (основно), голямо възхищение към всичко, което твориш!
    Поздравления за участието при Ева и за хубавата статия :-)

    ОтговорИзтриване
  19. Ехааа,много вкусно лъскат....ммммммм,идеята с клонките е върха,ти си невероятна!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...