вторник, 26 ноември 2013 г.

29: Странен ден

Да си отвеян, отвеян, колко да си отвеян?! Очевидно достатъчно. Писах, обработвах, трих, пак писах, пак обработвах снимки и накрая по погрешка затрих всичко. Сори, дето се казва на чист български. Има време, утре също е ден, а до Коледа остават цели 29 дни. Колко още неща мога да изтрия дотогава, ехеее...:)



Започна странно от сутринта. О, каква изненада, имаше сняг! Бях неподготвена, нищо че синоптиците от две седмици вият по телевизията, как щяло да натрупа 0.5 см, та даже и някакви шарени кодове обявиха. Ботушите си ги бях извадила, но по някаква причина бях забравила за мушкатата на терасата. Заварих ги в този вид:


Ако на някой му се намират в повече, да ми услужи догодина на пролет:)
В унисон с мушката, повехнах и аз и тъжно се разболях. Надявам се на мен да ми мине по- бързо, от колкото на тях.


Сутринта реших, че от доста време не съм снимала любимата ми чаша. Смятах да я използвам като запълващи снимки към основната публикация, но поради разсеяността ми, сега основна публикация няма. Има само чаша.


Взех си апарата да снимам снега, но той така и не натрупа, въпреки истеричните кодове на синоптиците. За сметка на това стигнах до извода, че много искам нов обектив.


Утре ще ходя да си купя. Тези неща при мен са на настроения. А си изпуснал момента, а после половин година не съм пипнала апарата:)


Утре ще сме на зеленчукова супа, свързана с постите. Може би... Пак зависи от настроението и от това, какво ми се обработва:)

4 коментара:

  1. Руми, има такива странни дни, когато май най-добре е човек да остане в леглото с книжка в ръка - така е по-малка опасност за себе си... и околните :)))
    Бързо оздравяване и приятна предколедна подготовка!

    ОтговорИзтриване
  2. Звездното небе-готино!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Всеки има своите странни дни, явно те ни напомнят, че имаме нужда и от почивка. Затова, макар и болна, се възползвай от момента да си починеш в прегръдката на меко и топло одеяло, мислейки за новия обектив и кадрите, които ще запечаташ с него.
    Усмивки и бързо оздравяване, Руми!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...