неделя, 14 септември 2014 г.

НЕплатено мнение: Fresh Brothers

Тези дни ми попадна някакво проучване за блоговете и влиянието им върху Интернет потребителите. В общи линии 88% от четящите възприемат написаното, като лична препоръка. Предполагам, че това е причината ежедневно да ме заливат с всякакви предложения да пиша статии за един или друг продукт. По същество отказвам наред. Първо, не ми се вписва в концепцията на блога и второ, като пиша за нещо, искам да съм го пробвала и да съм обективна. От друга страна, ако нещо ми харесва, не виждам защо да не споделя мнението си. Не мисля да ми става навик, но има инициативи, които откровено ми допадат.
Преди известно време се видяхме с Надя от Nature insider. Говорихме си за детокс и стана въпрос за това до колко са полезни фрешовете. Коментирахме, че имат смисъл, ако са направени както трябва и особено за зеленолистните се използва и специална машина, която да ги пресова. Спомена, че работи по проект на новостартираща фирма, която ще предлага точно такива сокове. Признавам, че когато продуктите се появиха, бях изключително любопитна. Преди седмица получих подарък от Fresh Brothers - еднодневен детокс. Трябва призная, че меко казано, останах приятно изненадана от професионализма и вниманието към детайла, с които тези хора са обградили инициативата си.



Еднодневната детокс програма включва 6 различни бутилки по 500 мл прясно студено пресован сок. Доставката пристигна в термоизолирана кутия, придружена с красиво изписано писмо с туш.


Откровено си признавам, че подходих с известен скептицизъм по отношение на вкуса на част от соковете. Тиквичка с магданоз не ми се стори най- вълнуващия старт на деня, но пък аз обичам да експериментирам, така че на сутринта отворих бутилката. С удоволствие установих, че нито тиквичката, нито магданозът се усещат натрапчиво в съчетание със зелената ябълка, кивито и лайма.


Денят ми продължи с останалите сокове, включващи моркови, цвекло, селъри, портокал, броколи, маруля, грейпфрут, джинджифил. Безспорният любимец стана последният сок: кашу, фурми, джинджифил и канела Може би най- добрата референция е че почти не можах да го опитам от децата, които ме изпревариха. 
Очаквах да изпитвам глад, ако изкарам цял ден на 3 литра сок, но това така и не се случи (дори и с един сок по- малко).


Единствената, препоръка която бих имала към Fresh Brothers е да помислят за стъклен амбалаж и кутии за многократна употреба за редовните си клиенти. Така де, като ще сме зелени, да сме зелени до край:)
Хора, като тези двама братя ме карат да гледам малко по- оптимистично за бъдещето ни. И тук можем. Стига да има желание и внимание!

6 коментара:

  1. Вчера попаднах на тези сладурчета и се заинтересувах.
    Искам да ги опитам за 3 дни.
    И на мен ми се иска да са в стъклени бутилки, а и твоето предложение
    за чантата е добра идея :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно, че най- накрая всички започват да разбират, че яденето на плодове е полезно за тялото и духа. Ако статията найстина не е платена, въпреки, че звучи като такава можеш в следващата публикация да споделиш какво ще се случи, ако за същите 50лв., които струва този "детокс" човек си купи плодове и мляко и се детоксикира цяла седмица. ;)

    Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай да споделиш твоите впечатления. Аз съм още далеч от идеята за цяла седмица на плодове. Възгледите ми за храненето клонят към по- умерени:)

      Изтриване
  3. Аз съм правила детокс от 3 дни на плодови сокове от портокал, грейпфурт и лимон, приблизително 3 литра сок за ден. Ефекта е много добър, има очистващо действие, когато се прави за първи път има и малко странични ефекти, като главоболие , чувство за студ и избиване на пъпки, но специалисти твърдят, че в това се изразява и очистващият ефект на плодовите сокове. Правих детоксикации в продължение на една година всеки месец по време на пълнолуние.
    Йонка

    ОтговорИзтриване
  4. Идеята за пресни плодове на сок е много добра, но някъде тук свършва ентусиазма ми по този пост. Детоксикация с литри сок на ден ме озадачава и честно не бих се хванала да го прилагам. Какво става с бъбреците след толкова много сок? Пластмасовите шишета също не ми се струват подходящи а както разбирам и цената си я бива.В домашни условия ще е по-пресно и евтино!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна статия. Аз също съм за яденето на плодове, зеленчуци, фрешове, салати и т.н. Това може би е най-истинската храна, за разлика от всичко останало!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...